tisdag 16 mars 2010

Bakåt i tiden...



Året 2006. Jag var på en föreläsning och irriterade mig på Prestigemänniskan.



Året 2007 var jag skräckslagen inför besöket hos tandläkaren. Men våren hjälpte mig lite att hålla skräcken i schack.



Året 2008 promenerade jag i Eskilstuna.



Året 2009 hade vi ett kalas.

Det är en av de roliga saker med bloggandet. Att man kan se bakåt i tiden. Vissa påstår att man ska titta framåt, alltid framåt. Men att titta bakåt har också sina fördelar. Man kan se hur man har utvecklats och ibland till och med vart man egentligen är på väg.

2 kommentarer:

Johanna sa...

De bryr sig inte om kattgräs, de fattar inte att de ska äta det. Vi hade kattgräs förut, det enda som hände var att de grävde och lekte med jorden. De fattar inte vitsen med det.

Annelie sa...

Klok slutkläm och fina bilder, som alltid.