söndag 19 maj 2013

Jag tror...


Jag tror, jag tror på sommaren. Jag tror, jag tror på sol igen...

Sara har beställt grillat. Och precis när kolen hade blivit lagom grå då kom regnet.
Mycket opassande av regnet att börja falla under en sådan stund ska jag säga Er.

Och i bloggen har det varit tyst. Tvärtom var det i huvudet på mig för där snurrade tankarna på högsta fart. Jag har funderat mycket på min framtid. Jag har nog kommit till en sådan punkt i livet där jag inser värdet av tiden. Speciellt den tiden som jag kan bestämma över själv. Jag vill inte ägna den tiden åt sådant som stjäl min energi. Och det är en del. Det behövs rejäl vårstädning i min medelåriga tillvaro, har jag insett. Men som sagt, jag tror, jag tror på sol igen...

1 kommentar:

Emileitha/Tarja sa...

Vilken otur med grillningen, hoppas det gick ändå att grilla färdigt.
Ibland får man stanna upp o tänka efter sin tillvaro.Ha det gott i väntan på solen