torsdag 21 mars 2013

Tårtan




Igår fyllde jag år. När jag kom från jobbet då väntade en tårta på mig och det var inte vilken tårta som helst. Magnus gjorde den alldeles själv och fyllde den med massor av sådant som jag gillar. Energydrink, gräddkola och mjölkchoklad! Mina laster i ett nötskal. Eller ja, i en tårta. Och vad önskar man sig när man lite motvilligt har klivit över till den andra sidan av livet? Inte mycket ska jag säga er. Inte alls mycket. Att man ska förbli frisk. Att ens nära och kära ska ha det bra. Att våren ska komma snart. Och så en resa till Seychellerna... 

10 kommentarer:

EvaP sa...

Grattis på födelsedagen.

Johanna sa...

Det var ingen dålig tårta! :) Grattis i efterskott!

Anna Stilla sa...

Tack så mycket Eva och Johanna!

Maria - JAG BLOMMAR sa...

Grattis i efterskott!

Jag önskar mig också allra mest att vi ska få vara friska och må bra.

Alex sa...

Grattis i efterskott! Fin tårta.

Libe sa...

Vilken fantastisk tårta :) Grattis ! Det är roligt att fylla år ...

Anna Ström Åhlén sa...

Konstigt, jag lämnade en kommentar i går. Den kom visst inte med?!

Ville bara också säga grattis! Det är en fantastisk tårta. :) Jag längtar också till just Seychellerna ...

Kramar,
Anna

Raija sa...

Grattis på födelsedagen, lite sent men ändå :-).

Vilken underbar tårta, bakad av kärlek med allt du tycker om. Han fick även med lite blommor som dekoration på toppen.

Toril sa...

Grattis du fina...klart att du ska få åka till Seychellerna!

Emileitha/Tarja sa...

Grattis..