tisdag 13 november 2012

Naturlig förändring


Ibland kommer man till en viss punkt i livet då man känner ett stort behov av förändring. Jag kom till den punkten för några månader sedan. Eftersom den här bloggen är numera en stor del av mitt liv så påverkas även den av förändringar. Har ni till ex märkt att jag numera bloggar otroligt sällan om till ex handarbete? Eller mitt hem? Då och då slinker det in ett och annat inlägg om mitt familjeliv men för det mesta handlar bloggen om naturen. Om humlor, spindlar, promenader och årstider. För naturen har tagit större och större plats i mitt liv. Därför har jag bestämt mig för att helt enkelt skaffa en renodlad natur- och friluftsblogg. En annan viktig anledning till mitt beslut är faktum att jag vill ha en blogg som jag kan använda som ett arbetsprov och kunna visa upp den för framtida uppdragsgivare. Därför kommer jag inte att blogga om till ex mina barn (såvida de inte följer med mig på mina äventyr) eller om maten (såvida den är inte tillagad ute i det fria). Men humlor, vackra stigar, vandrigsleder, nätter i tältet, havets brus och skogens skönhet kommer att få plats där. Jag hoppas att ni vill följa mig på den nya bloggen. Välkommen till

6 kommentarer:

Libe sa...

Spännande :) jag kommer fortsätta att läsa om dig och dina äventyr , ibland gör det min dag och ibland bara känner jag igen mig i känslan ... det är trevligt att läsa det du skriver .

Anonym sa...

Ania no prosze Cie ;) az takich zmian nie rob! To jedyne okno na Twoje zycie,rodzine .Az tak tego nie ograniczaj,bo jak ja bez tego bede zyc:)Prosze i z gory dziekuje za przemyslenie :)

kama sa...

To oczywiscie byłam ja Kama :)

Raija sa...

Följer gärna med till nya bloggen :-), för jag vill inte missa dina fina bilder.

Kommer du sluta med den här bloggen? Eller har du kvar den här också.

Laila sa...

Naturen ger en så mycket ro inombords känner jag i alla fall. När det är rörigt i kropp och själ.... Vatten och natur är balsam det

Följer så gärna med till din nya blogg. ♥

Anonym sa...

Jag har lagt din naturblogg i favoritlistan för längesedan !
Kram Christin