söndag 16 september 2012

Hej då alla fina småkryp!







Vi ses nästa vår!

8 kommentarer:

Emileitha/Tarja sa...

Underbara bilder..

Anonym sa...

Så otroligt vackra bilder! Du är fantastisk!

Anna sa...

Otroligt vilka vackra bilder du tar... nu när hösten kommer har jag äntligen tid över att läsa så jag tänkte höra om du inte kan ge recensioner av de böcker du nyligen läst såsom du gjort tidigare under året. Det var så bra att få lite lästips. Älskar din blogg som alltid får mig att tänka till. Kram.

Raija sa...

Åh...så fina bilder.

Moyo Friends sa...

Snubblade in här och möts av ett så skönt lugn och så fina bilder. Fin blogg!

Anna Stilla sa...

Tack!

Anna, jag har inga planer på att skriva några recensioner just nu. men om du vill ha några lästips så titta på min läslista i den högra spalten. Där finns en härlig blandning av allt möjligt, deckare, reseskildringar, faktaböcker och barnböcker. Missa inte Arto Paasilinna. Han skriver enormt underhållande. Vill du starta eget som fotograf då kan du läsa Johans bok ;)

Kirsti sa...

Upeita kuvia:)

Anna Stilla sa...

Tack!