söndag 16 september 2012

Gissa


Jag bör vara van och härdad. Vi har bott några år under samma tak ju. Men icke! Ibland tappar jag hakan och det gjorde jag strax efter frukosten imorse. Det tog en lång stund innan jag samlade ihop mig. Magnus har tagit sig en blygsam (he he he) portion av ...

Ja, kan ni gissa vad Magnus har lagt upp på tallriken?

Jag fattar inte hur hans mage kan rymma dessa enorma mängder mat. Han är ganska liten men äter som en häst. Men inte en enda gnutta fet lägger sig på hans kropp. Väldigt orättvisst. Om jag skulle äta lika mycket som han då skulle jag behöva investera i en lyftkran.

4 kommentarer:

Laila sa...

Smaskig mannagrynsgröt kanske?

Anonym sa...

Jag tror det är vaniljsås! Mmm va gott!

Maria sa...

Jag tror också på vaniljsås. Ser för lent och slätt ut för att vara mannagrynsgröt. Fast vaniljsås till frukost?????????

Anonym sa...

Potatismos???
Fin tallrik btw