fredag 14 september 2012

Det har ordnat sig


Igår skrev jag om oron som har gett mig mardrömmar. Idag är oron som bortblåst. Jag har fått ett oväntat men ack så positivt besked och behöver inte oroa mig på ett bra tag nu. Jag kan ta helgen med ro i själen. När sådant händer blir jag alltid ursinnig på mig själv. Jag skäller på mig för alla dystra tankar som jag har tänkt. Till ingen nytta alls. Dystra tankar är ju sällan till någon nytta. Ty allt ordnar sig ju till slut. På ett eller annat sätt.   

3 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Förstår dej, är precis lika dan men tror tyvärr inte vi kan ändra på oss till hundra procent.

Laila sa...

Jag är glad att det blev ett bra besked.
Känner igen mig i din oro. Jag tar alltid det negativa och krångliga först.

Emileitha/Tarja sa...

Känner igen mig.. oron tar så mycket kraft. Skönt att du fått bra besked o blev av med oron.. Ha det gott