tisdag 8 maj 2012

Klänningen


För några dagar sedan ojade jag mig över faktum att jag saknar lämpliga kläder till HMs glitter och glamour - fest. Jag har letat som tok efter någon klänning men alla festklänningar är sydda med tanke på slanka tjejer med självstagande bröst och ben utan skavanker. Idag, efter jobbet, tog jag en sväng på stan och kikade in på Myrorna. Där hittade jag den perfekta klänningen. Den döljer mina ben mer än bra och dessutom tillåter den en riktig bh. Och visst doftar den lite glamour? Att se ut som en brudtärna på ett amerikanskt bröllop är dock mer än jag klarar av. Så jag tänker ha ett par grova kängor och en jeansjacka till klänningen. Vad tycker ni, blir det bra?  


Klänningen kostade 135 kr. Ett helt ok pris om ni frågar mig.

9 kommentarer:

Gunilla Wahlsten Design sa...

Mitt i prick:) Färgen o modellen passar dej jättebra!

Maria sa...

Snyggt!! Vill se hur det blir kängor och jeansjacka......

Raija sa...

Väldigt snygg och enkel, som du kan variera hur mycket du vill. Fin färg också :-), som klär dig.

Libe sa...

Absolut glitter och glamour .. kan tänka mig ett långt pärlhalsband ;) till kängorna och jeansjackan.

kama sa...

:)

Aniees sa...

cena ceną, ale jak ładnie w niej wyglądasz :))

Anonym sa...

Du är jättefin!

Anonym sa...

Snyggt! Och riktig behå är ju ett måste. Jag har inte heller självstagande bröst, men det hade varit så mycket enklare att ha det!

Laila sa...

Den är så snygg! det är verkligen en färg som passar dig!