onsdag 11 januari 2012

Svackan


Jag tror att jag just nu befinner mig i något otäck känslosvacka. Jag känner... inte mycket så att säga. Trötthet och jag vet inte, jag kan inte beskriva... men något som liknar besvikelse. Eller uppgivenhet. Jag tror att det har med mörkret att göra. Eller kanske med de kyliga vindarna som drar i min jacka när jag, tidigt på morgonarna, väntar på bussen. Eller kanske med mitt pms... 

Om någon av Er råkar ha vunnit (ärvt går också bra) några miljoner och vill göra en god gärning då känns en solresa för den stackars Stilla väldigt läglig just nu.  

2 kommentarer:

Laila sa...

Så väl jag känner igen mig... Jag vet inte vad det är för sorgsen uppgivenhet inombords just nu... Jag hoppas bara att den försvinner från både dig och mig fort som sjutton! ♥

Anna Stilla sa...

Min dag har varit mycket bättre idag och jag hoppas att så har det varit även för dig. Om inte så skickar jag massor med varma kramar till dig. Tusan också Laila, du får kramarna i vilket fall som helst :))))