onsdag 9 november 2011

Pralinen


Det här inlägget kommer att låta som värsta reklam. Men å andra sidan, om ett företag vet hur man sköter om sina kunder då är det värt lite positiv ryktspridning. Jag brukar handla så gott som all min fotoutrustning hos Cyberphoto. För att de är hjälpsamma. När jag ville ha en blixtsladd som gick ut ur Pentax sortiment då fick jag enormt mycket hjälp av Cyberphoto för att hitta en annan. I förgår beställde jag Pralinen, det vill säga den lilla, rosa Nikon och idag har jag kunnat ta de allra första bilderna med den. Dessutom... höll i er för det är det bästa av allt, varje gång jag beställer något hos dem så får jag även en godisbit. Är det inte rart?

Och hur känns Pralinen så har långt? Som sagt, den är ju väldigt enkel, till och med lite övertydlig. Så ska du köpa en kamera i julklapp till ett barn eller svärmor så är nog Coolpix L23 ett bra val. För att kosta 65 guldpengar tar den helt ok bilder. Den kommer att följa med mig överallt och vi kommer nog att bli bra vänner, Pralinen och jag. Jag hoppas bara på att min systemkamera inte ska bli sur nu för att den får dela plats med en rosa kompakt.  

Inga kommentarer: