tisdag 8 november 2011

Magdans


Jag har alltid tyckt att magdans är en otroligt vacker dans. Men jag har aldrig testat den, även om jag velat. Så när vi, på jobbet, fick möjlighet att prova på idag då anmälde jag mig utan att blinka. Det var först igår kväll som det gick upp för mig vad jag egentligen tänkte ge mig på. I randiga sockor, med passeringskort runt halsen och en plingande kjol runt höfterna försökte jag rulla magen och göra sensuella rörelser. Jag var lika sensuell som en flodhäst men roligt, det hade jag. Imorgon lär jag ha träningsvärk i bålen men vad gör lite träningsvärk när man spricker av glädje?  

5 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Ah! Underbart!
Själv har jag "dansat" magdans EN gång. Det var en julafton i Egypten.
Vi var på middag med underhållning. Jag och en kille blev "uppbjudna" av magdansösen. Det var nog också flodhästliknande... MEN KUL !!!

Maria sa...

Så fin du är i magdanskjol! Glädjen är viktigast!

Anonym sa...

Oooohhh, vad snygg du är i den kjolen, Anna!

Magdans...det är ju inte det lättaste :))


Christin

PS. Nu kommer snart överrraskningen till dig :)))) DS

Libe sa...

Visst är det kul att lära sig något nytt :) magdans är roligt att titta på ;) och jag älskar ljudet av kjolens pengar ! Själv börjar min biodlar kurs ikväll ...

kama sa...

Aniu ,super sie prezentujesz :) Tak trzymac :)kiss