tisdag 29 november 2011

November


November är en sådan månad som får mig att grina bara jag tänker på den. Det har den alltid varit och jag har liksom vant mig vid det. Inget att bry sig om för med tiden går den över till december. Men medan november varar så får jag göra allt jag kan för att hålla frustrationen i schack. Jag bakar kakor som doftar kanel, jag lyssnar på Karunesh och smörjer min trötta kropp med en len lavendelolja. Sedan blir jag splittrad för jag vet inte vad jag ska sniffa på, kroppen eller kakorna.  

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sista meningen får mig att skratta...du är för rolig!
Mitt i allt det tunga så förmår du att skämta till det....då finns det hopp!

C
PS Du skulle bara veta vad jag gjort idag Anna.....något som är HELT olikt mig....jag skriver ett mail DS

Anna Stilla sa...

Jag tror att det är Kristina Lugn som sa en gång att det krävs en humoristisk aspekt på lidande annars blir det patetiskt :)

Men vad har du gjort kvinnan? Maila, maila, maila fort!

Kram!

Anonym sa...

Nu har jag mailat :)

Kram
C