tisdag 11 oktober 2011

Yes!


Idag har jag övervunnit min trötthet, lathet och den hemska vardagsapatin som har hemsökt mig så gott som varje dag. Jag har masat mig till träningen. Gudarna ska veta hur mycket jag har velat träna men när det var dags att ge sig iväg så sa det liksom stopp. Eee, jag orkar inte. Eee, jag är ju så ofantligt trött efter jobbet. Eee, kanske nästa vecka. Samma visa varje gång. Idag har jag också tyckt att jag har varit trött. Helst har jag velat lägga mig i soffan och dagdrömma. Eller till och med sova en stund! Det har krävts väldigt mycket mental styrka av mig för att bannlysa kuddarna och filtarna. Nu sitter jag här alldeles nytränad. En härlig känsla. Jag känner mig glad men framför allt stark. Det är inte så lätt att vinna över sig själv. Det är faktiskt ganska svårt. Men jag har klarat det och jag hoppas att nästa gång blir jag lika duktig.

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Bra jobbat! Jag vet precis hur du känner. Men känslan efter träningen är obetalbar! Nästa tisdag ska jag gå på Dans Fuego har jag bestämt, för då är Yonas ledig. Fast innan det tänker jag försöka mig på ett och annat medelpass.

Jeanette Nord sa...

Matchen Soffan - Anna slutade 0-1. Heja Anna!!!

Alexandra sa...

Fint! Är också nytränad,bästa känslan.
Vackert ljus på bilden.