söndag 9 oktober 2011

Mor och dotter eller Spotify-katastrofen


Nä, det blev inget core-pass för min del. Jag får väl skylla på Sara som satte på sin Spotify-lista. 
En mindre jordbävning drabbade vardagsrummet ungefär i samma stund som Moves Like Jagger började dundra i högtalarna. 



Men vid Highway Man spårade det ur totalt...



Efter en sådan omtumlande händelse var jag tvungen att andas mig lugn.
Och på så sätt försvann core-passet.

***

Jeanette, titta på den andra bilden.
Kan du se att Miracles Do Happen?
Hela tiden!

2 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Jag ser!! Och njuter !!!!! Wow så snygg du blev i kort och svart - en helt ny Du....Vacker! You rock!!

PS Nu låter det ju som om du inte var vacker innan...det var du ju!!

Maria sa...

Du passar så fint i din nya frisyr! Mitt hår har också blivit mörkare, i fredags...ska visa bild imorgon...