onsdag 12 oktober 2011

Jag har vunnit!


På riktigt! Jag har vunnit på riktigt! Inte en miljon kronor bara jag klickar på en länk. Nej! Jag har vunnit något alldeles jordnära i en tävling till vilken man skulle skicka sitt tävlingsbidrag. Det gjorde jag och idag har jag fått veta att jag har vunnit! Kära nån vad jag är glad! Nu väntar jag på att vinsten ska anlända så att jag kan fotografera den och sedan visa den för Er. Ok, jag är inte riktigt klok som säger att jag har vunnit men inte vad. För egentligen ville jag berätta om det först när jag har fått vinsten men jag kan inte hålla mig. Jag är så upprymd just nu! Hur ska jag kunna somna ikväll med all den glädjen bubblande i hjärtat? 

6 kommentarer:

Libe sa...

Grattis :) ska bli jätte spännande att se VAD du har vunnit..

Viktoria sa...

Härligt! Jag fick just veta att jag vunnit en bok i en utlottning på en blogg och jag blev också alldeles glad!

Jeanette Nord sa...

Grattis.....hoppas posten skyndar sig så att vi får se vad du vunnit :-)

cruella sa...

Woho! Superkul:-) Vad spännande det ska bli att se vad du vunnit!

Monica R sa...

grattis! men vad nyfiken jag blir ;-)
och vilken UNDERBAR bild! har du vunnit nåt med den måntro??


kram Monica R

Maria sa...

Kul och spännande! Nu blir jag nyfiken!