torsdag 27 oktober 2011

Ekolådan


Minns ni att jag vann? Men jag sa inte vad för att jag väntade på att vinsten skulle komma hem till mig. Och idag har den kommit! En ekolåda! Magnus påstår att om man lyfter på locket till en ekolåda och ropar hallå då svarar lådan allå, allå ,allå, å å å. Men han har så klart fel. För en ekolåda är en låda fylld med ekologiska produkter. Grönsaker, frukt och annat. Det är Ekobudet som levererar ekolådor. Vill ni veta vad som finns i min fina ekolåda? Varsågoda... 


Jag blir helt lyrisk.

Mannen som leverar ekolådor är som solen själv. John heter han och jag har träffat honom även i andra sammanhang. Fast det minns han nog inte. Men jag minns för varje gång jag träffar honom då blir jag smittad av hans glädje. 

9 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Vilken underbart mumsig vinst! Lagom till helgen å allt. Grattis!

Anonym sa...

Vilken fin vinst! Det ser såå läckert ut på bilden!

Raija sa...

Verkligen en trevlig och god vinst. Och ja, han är väldigt trevlig, för jag beställde tidigare och fick det hemlevererat då och då. Det fanns alltid olika spännande grönsaker i också tillsammans med de mer vanliga.

Libe sa...

Vilken fin låda du har vunnit med en massa goda saker i :) Det är härligt med människor som smittar med glädje.

Maria sa...

Oj, så härlig låda! Magnus är rolig han! =)

Viktoria sa...

Vilken lyxpyx! Grattis :-)

Anonym sa...

Vilken härlig vinst!!!
Grattis :)

Hoppas allt är bra Anna!

Fick du mitt mail som jag skickade till dig för minst en månad sedan, där jag berättade en liten hemlis?

Kram från Christin

Anna Stilla sa...

Förlåt Christin, jag har fått mailet men jag har varit usel på att svara. Kram!

✿Ewa sa...

Anna, vilken härlig vinst! Grattis till den. :)

Din Magnus verkar ha samma humor som min man. :)Han skulle ha sagt precis likadant. haha!

Kram och njut av en skön lördag!