lördag 17 september 2011

Full kontroll


Nyss hemkommen från gymmet. Jag övade på solhälsningar och sedan acrade vi, jag och Mange. Och jag tänkte, jisses vad bra det gick. Helt stabilt och tryggt. Saker, som jag tidigare kunde bara vingla mig in i, utförde jag idag med full kontroll. Jag fattar fortfarande inte vad som har hänt med min kropp. I några månader har jag cyklat till och från jobbet, jag har varit på några danspass, jag har lyft många tunga kartonger, jag har slutat med att småäta (sådant funkar inte på mitt jobb) och istället äter jag regelbundna måltider (bara sådant funkar på mitt jobb). Jag tar pausgympan på jobbet på högsta allvar och utför våra stretch- och balansövningar som om dem vore livsavgörande. Dessutom har jag gått ner 12 kg.  

Och allt detta utan att jag har lidit på något sätt (bortsett från svett och träningsvärk) eller missunnat mig saker. Som choklad, bland annat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dej Misia

Peace

Anonym sa...

Grattis!

Kram C

Gunilla Wahlsten Design sa...

Vilken underbar bild:)

GO sa...

Härligt, underbart, bra jobbat! Du inspirerar mig, så fina bilder i din blogg. Och en höst-önskelista ska jag också knåpa ihop - mycket bra idé!

Maria sa...

Gilla! Säger jag!