fredag 17 juni 2011

När felet blir uppenbart


Idag skämdes jag. Väldigt mycket. För igår, när jag jobbade med administrativa uppgifter på jobbet, då skickade jag iväg fel listor och en erfaren räv har fått reda ut mitt misstag idag. Jag vill inte göra misstag men det är mycket nytt som jag får lära mig. Många sifferkoder som jag får hålla reda på, mycket plussande och dessutom är nästan alla kommando på engelska. Jag är nog inte den första dunungen som gör ett sådant misstag. Men när jag gör fel då har jag svårt att samla ihop mig. Jag vill krypa in i ett litet hål och aldrig mer visa mig. Det finns nog inget hål i världen som rymmer mig så jag stack till skogen istället. Och fotograferade regndroppar.   




... och så en lite annorlunda droppe...

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej Anna!
Sådär kan jag också känna om jag gör något fel. Eller mer förrut, nu har jag blivit bättre på att tänka att det inte är så stort om man jämför med mycket annat här i världen.
Tack för din långa kommentar hos mig. Blev varm och glad av den.

Dina bilder är magiska!

Jag ska maila dig om en annan sak...

Viktoria sa...

Anna, även om man gör misstag är det en liten sak i det stora världsaltet.
Du tar fantastiska bilder, det ska du vara stolt över och tänka att allt annat löser sig. Kram!