söndag 1 maj 2011

Anteckningsboken


Jag har köpt en fin anteckningsbok. I den har jag skrivit ner alla Era sommarassociationer. Tusen tack för hjälpen. Den kommer jag att behöva några gånger till i framtiden. Jag ska försöka transformera era tankar till bilder. En del av dessa bilder ska jag visa i bloggen men inte alla. Tanken med projektet är en fotobok i vilken jag ska försöka fläta samman bilder och texter. När jag är klar (och det blir någon gång vår/sommar 2012) då ska jag skicka boken till olika förlag och om inget nappar då ska jag ge ut den själv, i några få ex. En av dem ska jag lotta ut bland Er som har hjälpt mig, som ett jättetack från min sida. 

4 kommentarer:

Raija sa...

Mmmm....det var det som var ditt fotoprojekt....låter som en fin idé. Önskar dig lycka till med utgivningen när det är dags.

kama sa...

Powodzenia i czekamy :)

Raija sa...

Håller med dig om att det är svårt med en grav och att efterlevande måste sköta den hela tiden. Jag har sagt likadant, om att jag vill bli kremerad och bli begravd i minneslund. Eller ännu hellre, men det har inte hunnit komma igång än, att bli frystorkad och nergrävd i en grod där de planterar ett träd. Det var på tal tidigare om en ekologisk begravning och det tycker jag passar mig.

Anonym sa...

Det är en viss känsla att börja skriva i en fin och ny anteckningsbok. Det känns högtidligt och man skriver alltid de första sidorna med andakt :)

Jag har ett par böcker som jag börjat skriva i...och tänkt att NU...ska det bli allvar av. Nu ska jag fokusera på detta...sedan hamnar böckerna i någon låda och mina idéer som jag först tyckte var strålande, faller efter en tid i glömska.
Hoppas att du kan hålla fast vid DITT projekt och att tiden och lusten är med dig...hela vägen.
Känns hedrande att våra bidrag ska få vara med i din fina bok :)


Christin