tisdag 11 januari 2011

På torsdag


Jag har vetat det i några veckor men valt att inte skriva om det. För jag har varit rädd. Rädd för att något skulle komma i vägen och ställa till problem för mig. Man ska liksom inte prata om saker och ting i förväg för mycket. Men nu kan jag inte hålla mig längre. Stadsbiblioteket i Eskilstuna har erbjudit mig möjligheten att ställa ut mitt sagomaterial. På torsdag är det dags. Det kommer att bli en liten utställning. Ett litet smakprov på det jag gör. Jag är så glad. Så nu arrangerar jag materialet på prov i vardagsrummet. Jag har svårt att tygla tankarna. De flyger hela tiden till montern och gör att jag har enormt svårt att somna på kvällarna.  

7 kommentarer:

✿Ewa sa...

Åh, jag skulle så gärna komma och se. Jag känner en person som ska höra av sig om Petter. :)

Stort lycka till!

Anna sa...

Så únderbart! Grattis, Anna!

Libe sa...

Grattis :) vad roligt för dig !

Jeanette Nord sa...

Åh så jätteroligt! Stort GRATTIS och Lycka till! Behöver du mer vit ull så bara hojta till. Jag har gott om det!

Kram
Jeanette

cruella sa...

Åh, det var en rolig nyhet:-) (Nyget skrev jag först, haha!)

Estella sa...

Vad roligt! Grattis!

Trollmor sa...

Grattis! Vad roligt och spännande.
Kram Trollmor