måndag 30 augusti 2010

Provrummet



Ingen Sagotant utan vackra, sagolika kläder. Tycker jag i alla fall. Så jag släppte löss på Myrorna. Jag plockade fram alla fina klänningar, skor, väskor, hattar. Till och med en peruk men då ropade försäljaren att hallå, stopp, den är inte till salu!

I provrummet hade jag en riktig klädorgie. Den blommiga klänningen var för dyr för att jag skulle köpa den men den blålila tunikan (från Gudrun Sjöden) blev min. Och skorna, titta bara på skorna! Man känner sig som en prinsessa i dem. I vanliga fall går jag ju i stora Dr Martens... Skorna stannade dock på Myrorna.  

2 kommentarer:

Pia sa...

Synd att du inte kunde köpa den blommiga...en klänning som skulle göra dig glad med alla färger. Härligt att få vara prinessa, om så bara för en liten stund :)//kram

noomi sa...

Jag såg den blå tunikan hos dig idag och missade att säga hur SNYGG den var! Jag beundrade den stort när du var på uteplatsen och... smygnjöt.

Kram och tack för ikväll!
Alma kommer älska sagopåsen!