onsdag 14 juli 2010

Tabu




Jag brukar inte lägga ut ansiktsbilder på mig i bloggen. En hand eller fot kan skymta mellan inäggen då och då men ansiktet är lite tabu. Det är inte för att jag vill vara anonym utan för att jag inte vill bli utskrattad av någon som har ännu fler komplex än jag själv.

Förresten, ser ni min toviga hästsvans? Den har tovat till sig under dagen. Jag har legat så gott som hela tiden i soffan och läst. Jag minns faktiskt inte när jag kunde göra så sist. Det är alltid något annat som måste gå före och sedan är jag så trött att bokstäverna dansar tango framför mina ögon. Men inte idag. Idag räknas som en bra dag i mitt liv.

2 kommentarer:

Monica R sa...

Hej!
vad trevligt att få se dej! jag visar mej sällan heller.. men ibland lägger jag in ett kort på julgrisen:-)

kram Monica R

kama sa...

Miło Cie widziec Aniu mOja :)
Czekam na maila :) Calusy Wam sle