tisdag 10 november 2009

Oväntat och rart







Magnus kom hem med händerna bakom ryggen. Spännande, en överraskning! Överraskningen var inslagen i julpapper. Det var tydligen det enda pappret som fanns i affären. Så mer eller mindre har jag fått årets första julklapp :)

- Egentligen ville jag köpa ett sådant puder som har gått sönder - Magnus syftade på mitt transparenta puder som jag har tappat ner i handfatet. Men det fanns så många olika puder att jag inte visste vad jag skulle ta - fortsatte han. Så jag har fått en håltång som jag har saknat länge. Det är roligt med presenter, speciellt de oväntade.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Åh, en håltång istället för puder! Han är ju helt underbart charmig. På riktigt alltså.

Anonym sa...

Vilken fin kärlekspresent! Och bara det att han faktiskt tittade på alla dessa pudersorter...

Anonym sa...

Det var gulligt!!
Det kommer förmodligen aldrig att hända här. Jag är tacksam om han kommer ihåg min födelsedag eller köper något till mig i julklapp. Oftast får jag själv handla julklappen till mig själv.
Men jag gillar min sambo ändå, eller kanske just därför.