söndag 17 maj 2009

Överlycklig


Känner ni ibland en sådan glädje som man vill skrika ut? Ställa sig på ett torg och bara vråla av hela sitt hjärta? En sådan glädje känner jag just nu. Det är för långt till torget så jag ställer mig i bloggen och vrålar:


JAG VANN!!!!
OCH JAG VANN STORT!!!!


Jag vann den vackra koppen hos Monika. Hon har den finstämda bloggen Här och Nu. Över 100 personer ville vinna utlottningen och det blev jag! Det känns så overkligt. Jag är en sådan som vinner sällan på olika lotterier så när något sådant händer då blir jag över-över-överlycklig!

Bilden har jag lånat från Monikas blogg. Tack för det!

4 kommentarer:

Erik sa...

Grattis! Så då även du kan ha tur! :-) Ser bra ut som tedrickarkopp.

Laila sa...

Vilken härlig början på en morgon att smutta ur en sån vacker kopp!

Hoppas du fick en underbar dag i din ensamhet

Estella sa...

Vilken underbar kopp! Det skulle jag också blivit överlycklig över, om jag så hade köpt den dyrt!

Lotta-livets väv sa...

Grattis!
Njut av din kopp! Någon gång händer det "overkliga" och gläds åt det!
Jag gläder mig med dig!
Hoppas att du har en skön vår....och det blev ju ett snyggt täcke! till vovven