måndag 27 april 2009

Ojojoj - dagen



Vissa dagar är bättre än andra. Och vissa dagar är definitivt sämre än andra. Idag är det en sådan dag som jag helst vill glömma, förtränga, sudda bort. Jag borde aldrig gå upp. Det vore bättre att gräva ner sig bland lakanen och vänta ut dagen. Men nej, duktiga mig skulle prompt gå upp och plötsligt staplade livet alla möjliga problem framför mig. För mig som är så konflikträdd!!! Trots att jag hade MVG i problemlösning. Jag fattar inte hur jag fick det egentligen. Nu tar dagen slut och alldeles snart ska jag dyka bland mina kuddar och täcken. Och när jag vaknar imorgon då ska allt kännas bättre, lättare och rosigare. I Polen säger man att hoppet är dårarnas moder. Jag är nog den största dåren av alla...

4 kommentarer:

Ancan sa...

Hoppas du får en mycket bättre dag idag - man får glömma dom där hemska...

Du har en dåre till här:)

Anonym sa...

Svackor har vi alla, du ska se att din bara varar en dag och att du idag stiger ur sängen med ett leende på läpparna!

Anonym sa...

Hoppas denna dag är bättre, kram!

Monika sa...

Hej
visst är sådana dagar jobbiga...
Bara att försöka gå vidare och inte låta känslan ta över!
Ny Dag iag!
ha det gott
Monika