tisdag 2 september 2008

Blogg - spa

Tack för de underbara kommentarerna som Ni har lämnat under mitt förra inlägg. Jag vet inte inte om det finns ord som kan beskriva den glädjen som jag har känt när jag läste dem. Jag var tvungen att dra min sambo fram till skärmen, peka på texten och upprepa "läs, läs, läs"

Och han fick läsa det, många gånger :)

Jag är både stolt, glad, rörd, överväldigad... Tack!

Dagarna tillbringar jag på skogsstigar tillsammans med Nosan, vid min symaskin (kolla Recycle Shop om ni vill se det senaste projektet) eller i soffan med en enorm tekopp och en bok. Jag har precis börjat läsa "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg och den verkar lovande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Donar du om härinne idag Anna :)
Tänk att jag älskar bilden på dig när du var liten och du står där så fundersam med din maskrosbukett....så söt!
Jag förstår ditt tänkande ang bloggeriet....jag själv skulle ju helst sett att jag kunde dona till mig en snygg hemsida. Det här med bloggandet är väldigt trevligt, men kan samtidigt vara pressande och krävande.
Du ska göra det du känner för själv Anna.....men om jag säger så här...det hade varit VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tråkigt om du bara försvann från cyberspace.
Jag går in här varje dag....varför, kanske du undrar?! Ja, varför.....DÄRFÖR, är det ett bra svar :) Näää, det är inget svar,jag kan säga att jag går in här för att jag tycker om ditt naturliga och okonstlade sätt att fotografera och beskriva din omvärld, dina tankar och funderingar.Du tänker med hjärtat,det gillar jag. Jag tror att jag blivit lite beroende av din blogg :)
Äsch, jag hittar inte de där bra orden att beskriva , idag. Lite trött tror jag bestämt. Anna, förresten, visste du att September är spindelnätens månad ? YES, nu ska vi fota spindelnät med STORA, glänsande daggdroppar i....härligt!
Jag tror att jag ska söka jobb som skogsvaktare, det hade passat mig bra....vakta skogen....mmmm, det hade varit det ultimata jobbet för mig :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Heja, hon är tillbaks!!!

Maria sa...

Hej!
Vilka sköna dagar du verkar ha med promenad, systund, bokläs och tekopp! Välkommen tillbaka efter "spa"!!

Anonym sa...

Vilka härliga väskor!!! Föll för väskan med bollfransen. Super trevliga!!!!
må gott och njut!

//Cissi