tisdag 19 augusti 2008

Tusen tack!



Tusen tack för alla era grattisglädjerop!

Om ni bara visste hur glad jag är! Att klara av uppkörningen har lyft mitt självförtroende och min självkänsla tusen meter högre än det någonsin har varit. Jag har till och med tittat i spegel och konstaterat att jag inte alls är så tjock som jag trodde jag var. Jag har konstaterat att jag rentav har en helt vanlig kropp. Vad en godkänd uppkörning kan göra?! Otroligt!

Idag har jag skjutsat Sara till skolan och sedan körde jag till Sundbyholm. Bara för att ta en promenad längst stranden. Inga andra var där. Bara jag och Nosan. Solen sken, vinden prasslade och jag kände mig fri, lycklig och duktig.

Ett mål i mitt liv är avklarat. Jag ska andas målsfritt en liten stund och sedan ska jag ta sikte på nästa.

Kram på Er alla där ute!

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Underverk för självkänslan!!! *skrattar*

Men himmel!!??? Jag var också på biltur idag o tog en tur till Sundbyholm o parkerade nere vid badstranden... Var vi där samtidigt??!!!

Vi måste ta en fika...

KRamar

Anna Stilla sa...

Förutom min blommiga bil så fanns det en silverbil på parkeringen. Var den din?

Absolut fika!

Kram
Anna