måndag 18 augusti 2008

Godkänd



Jag har klarat det!

Jag har blivit godkänd på uppkörningen!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho! GRATTIS!!

Anonym sa...

Åhhh grattis=) Vad glad jag blir. Massor av kramar Emelie..

Anonym sa...

Men oj - supergrattis till dig!!!!

Ninni sa...

Ett jättegrattis! Vad kul!!!
Kram Ninni

Dubbelörn sa...

ETT STORT GRATTIS TILL DIG!!

Härligt äntligen så kan du ratta runt helt på egen hand ;).

Grattiskramar

Anonym sa...

Stort GRATTIS från Martin

Anonym sa...

Å så glad jag blir för din skull, GRATTIS kära Anna!

Anonym sa...

Stort Grattis till din nyfunna frihet. Från Annette,Conny och Karin

Anonym sa...

Halleluja!!! Gtarris ...TJOHOOOOOO!!Nej, nej, nej inte Gtarris, jag menar GRATTIS!!!!!!
Kramar i massor från Clara

Birgitta sa...

Åh, så härligt att kunna åka dit du vill, alldeles själv. Ett jättegrattis till dej! Kramar Birgitta

Mona sa...

Grattis Anna! Nu kan du ta bilen själv till mig. När kommer du hit???
Kram / Mona

Anonym sa...

Grattis Anna! Nu är det bara att styra iväg... se upp bara så du inte blir trafikfarlig när du ser nya fotografiska motiv under dina bilfärder... ;-) Men "styrlappen" öppnar säkert för helt nya fantastiska bilder :-)

Jeanette Nord sa...

G R A T T I S !
Du är bara bäst!

Massor av kramar
Jeanette