tisdag 15 juli 2008

Bättre bakom kameran



Jag är en usel modell och tycker att det är så jobbigt att stå framför kameran. Och så blir jag väldigt irriterad när fotografen säger " men gör nåååt". Som vadå? Här försöker jag visa för Er den nya väskan som finns i min Recycle Shop.

Jag har just nu kommit på att det var så länge sedan jag var på någon fotoutflykt. Ni vet, när man ger sig iväg för att fotografera och inte för att enbart dokumentera. Det måste jag göra snart för nästa månad har jag utställning plus att jag deltar i Sommarsalongen (jag ska lämna 5 bilder som har blivit tagna under sommaren). För tillfället har jag väldigt få bilder för jag har knappt lämnat min kaotiska pysselhörna.

4 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Du är fin framför kameran!!

Anonym sa...

Så fint du sytt, har varit inne i din shop och njutit! Lycka till med fotograferingen, ibland måste man bara lämna kaoset bakom sig...

Sömsmånen sa...

Hallå där, du gör dig finfint framför kameran! Ha det så kul på dina fotoutflykter.

Anonym sa...

Du gör verkligen fina väskor!