söndag 1 juni 2008

Och så har vi öppnat!



Nu är utställningen öppnad!

Vi är 10 utställare från Eskilstuna Fotoklubb som ställer ut. De andra har varit med om sådant, för mig är det första gången. Pirrigt? Javisst! Jag har inte landat ner efter öppningen än så det känns lite kaotiskt inne i skallen på mig.

Det känns tryggt att ställa ut tillsammans med de gamla fotorävarna. Utställningen hänger fram till 14 juni. Någon gång ska jag gå dit och titta på bilderna som en besökare, ej som utställare. För idag har jag mest tittat på hur andra tagit sina bilder, monterat dom osv. Och jag har kunnat knappt titta på mina egna bilder. Lite idiotiskt ju men jag kan inte hjälpa att jag är blyg. Jag vet att några av mina bloggkompisar ska själv ställa ut inom kort så jag vill tipsa er om en sak: montera era bilder med omsorg, det tjänar bilderna på.



Mina 6 bilder hänger på de "liggande" skärmana.

5 kommentarer:

Sömsmånen sa...

Grattis! Det ser ut att vara en fin lokal, att du tar fina bilder vet jag ju men det framgår ju inte av bloggbilden. Lycka till!

Jeanette Nord sa...

G R A T T I S
Oj, jag förstår den pirriga känsla. Men du tar ju SÅ underbara bilder så du behöver inte vara orolig. Kan ni sälja era bilder också eller? Ser fram emot experttips från dig när jag skall ställa ut i mars!

Tusentals kramar
Jeanette

PS You have been tagged! Go check out my blog!

Anonym sa...

Så kul, och vilken fin lokal det verkar vara! Det blir fina kontraster mellan det mörka träet och fotona

Anonym sa...

En liten snabbiskommentar innan jag måste till jobbet... Grattis och vilken fin utställningslokal! Ser verkligen fint ut.
Roligt för dig, hoppas många skriver i gästböcker (vill köpa, kan man det?) och tycker till om dina foton.
Nog sant, att monteringen har betydelse. Presentationen är ju en del av helheten :-)

Maria sa...

Lycka till med utställningen!