onsdag 11 juni 2008

Med smak av Italien



På mitt köksbord ligger det en hög av italienska smaker. Jag har fått dem som tack för att jag har tagit hand om Titus. Så räkna med italienska middagar hos mig ett tag framöver :)

På tal om italienskt! En gång blev jag så trevligt överraskad av min chef. Ledningsgruppen bjöd på julbord i december. Eftersom man brukar äta julmat redan i november så vi var ganska mätta på det. Helst ville vi slippa men eftersom vi var glada och lojala medarbetare så traskade vi till vårt julbord. Men istället för köttbullar, prinskorvar, brunkål och sill blev vi bjudna på en italiensk bufé. Det var så gott att jag fortfarande dreglar så fort jag tänker på det. Och så kreativt tänkt av min dåvarande chef!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra present - båda gångerna!
Ser så mumsigt ut, hoppas det smakar!

Annika Christensen sa...

Tack för titten på minblogg. Synd det med hemsidan. Vet inte varför. Det är en person till som har sgat att det blir så annars funkar den.
Vi håller på att bygga om den i ett annat program och då hoppas jag att det skall funka.

Annars kan du se mer av mig i Trädgård och Blommor och Drömhem och Trädgård.

Tittade lite på din blogg och den verkar också fin.

Välkommen tillbaka
Ha det Gott
Annika
Naturliga Ting

Sömsmånen sa...

Mums! Jag drömmer om en matresa till Italien... Men i kväll ska Jamie Oliver laga mat i Italien på teve, kanske kan vara en tröst?

Anonym sa...

Wow! Det var en massa godsaker.
Snälla ägare till Titus verkar det.
Ost, korv... mums!