fredag 9 maj 2008

Påslakan



Ibland köper jag saker som jag inte visste att jag behövde. När jag fick syn på det här begagnade påslakanet (nyskick, i fin bomullskvalité) då föll jag pladask direkt. Att lakanet kostade 25kr gör inte saken sämre ju.
Jag ser framför mig en fin klänning med empireskärning och vita detaljer. Jag passar nog inte i rött men jag kan inte sluta tänka på den fina klänningen.
Eftersom macroobjektivet inte har kommit än så kan jag ägna mig åt symaskinen. Ni får hålla tummarna för mig!



4 kommentarer:

Sömsmånen sa...

Men hej igen - kul att du hittade til mig! Påslakanet är verkligen jättefint, det blir en riktigt somrig klänning. På en bild i min blogg har jag också klänning sydd av påslakane, det är så perfekt, mjukt tyg, fint mönster och bra loppspris. Fast ditt mönster är mycket finare än mitt! ;)

Anonym sa...

Spännande!!!!

Anonym sa...

Åh det blir spännande att se vad det blir!

Anonym sa...

Du kommer att bli fin som en bakelse och se minst lika läcker ut!