torsdag 1 maj 2008

En Stilla Valborg i bilder













5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis än en gång! Maila mig din adress så dimper den ner i din brevlåda när den är klar! Min mail hittar du här:
http://tillsoffy.blogspot.com/2008/04/lax-eller-tant.html
Jag har den bara tillfälligt.
Ha en finfin kväll!
Jag ska hälsa maken:D

mossfolk sa...

Vad härligt det ser ut!

Anonym sa...

Hej Anna
Hittade just din blogg.
Intressant och mycket bra foto. Kommer att återvända till hit.
Trevlig sammankomst i helgen. Kom ihåg att påminna mig om din fotoutställning.
Tag hand om Nosan.
Kram Bigge

Anna Stilla sa...

Tack!

Bigge, jag lovar att påminna dig!

Kram på Er
Anna

Anonym sa...

Vilka härliga bilder - gillar verkligen den med maten, den var bara så ..fin helt enkelt med himmelen där bakom men fokus på godsakerna :D