onsdag 9 april 2008

Tack!



Tack för Ert stöd och hejarop. Jag har läst Era kommentarer många gånger och Ni är fantastiska. Nu har jag i alla fall fattat ett beslut men det har inte varit lätt. Jag grubblade över en vecka och till sist mailade jag att jag ska delta i höstutställningen. Lugn och nöjd med beslutet gick jag och la mig. När jag vaknade så väntade det ett mail på mig: "Vad kul. Hoppas du kan vara med även i sommarutställningen". Beslutsångesten kom tillbaka. Men ikväll har jag varit i fotoklubben och frågat och undrat och ja, jag ska vara med i bägge utställningarna. Klubbat och klart. Men jag är panikslagen ska ni veta.


7 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA!

Anonym sa...

Vilket bra beslut! Det kommer att gå jättebra ska du se - fast jag förstår nervositeten....

Birgitta sa...

Så bra att du tog mod till dej, och nu har du hamnat i ytterligare en beslutsvånda, livet är körigt ibland. Men det är väl bara att löpa linan ut tycker jag. Håller på dej och förstår dina kval, men de går ju över omsider. Kram Birgitta

Maria sa...

Jag vet hur du kan känna...men jag vet också att man fixar det, man växer med varje uppgift...så HEJA ANNA!!

Lady Stalker sa...

Jag missade ditt förra inlägg där du frågade om råd ...

Nu har du ett beslut. Jag säger bara: Du fixar det!!! Man klarar mer än man tror. Andra tror på dig! Gör det du också!

Kramar och hoppas du får en skön helg!

Anonym sa...

Har missat din vånda och kommer lagom till beslutet. Klart du skulle vara med. Dina foton är ju bäst!
Glöm inte HÄSTEN!!!!! Han/hon måste du ha med!!!
Jag älskar dina bilder. Jag skulle gärna komma och välja åt dig. haha!!!
Grattis! Nu händer det grejer! ÄR du beredd att sälja om någon vill köpa? Hur gör man med foton? Köper man hela rättigheten eller hur begränsar man spridningen?

Anonym sa...

Låter ut skoj! :)