måndag 28 april 2008

Lilla uppkörning



Jag har haft lilla uppkörning idag. Den kändes som den längsta lektionen i världen. Jag har försökt lugna ner mig med att det är ju vilken lektion som helst. Jag är ju van... Ändå lyckades jag hetsa upp mig en aning. Jag försökte skärpa alla mina sinnen till bristningsgränsen. För nu finns det inget utrymme för misstag och sinnesslarv. "Så tyst har du aldrig varit förut" sa min lärare. Svårt att prata när man tuggar ihjäl sina läppar! Men jag har blivit godkänd på lilla uppkörningen. Kvar har jag "bara" självaste uppkörning hos Vägverket. Jag väntar på ett datum. Det är nervösa veckor framför mig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå som en dans!

Anonym sa...

Åh, grattis till att du fixade den lilla uppkörningen iaf. Ska hålla tummarna för att du fixar den andra oxå :D

Dubbelörn sa...

Ett steg på väg!! Du grejar det precis som allt annat!

Kramar

Maria sa...

Grattis! Hoppas och tror att du kommer att klara den stora galant!
Jag minns att jag var så nervös så benet skakade så att jag fick motorstopp i en korsning, men jag fick kortet trots det...

Birgitta sa...

Så koncentrerad och fokuserad som du verkar vara går det säkert lika bra på "stora" uppkörningen. Håller verkligen tummarna för dej, det är så skönt när det är över för det är svårt att kunna tänka på nåt annat innan det är klart. Hoppas helgen var fin med din vännina, härligt med sådana stunder, man lever länge på det. Tack för dina rara kommentarer hos mej, uppskattar det jättemycket för jag gillar din blogg som är vacker och varierande. Kramar Birgitta

Trollmor sa...

Jag tror på dig och ser redan bilder av en glädjestrålande Anna! :-)
Varm kram

Anna Stilla sa...

Tack mina alla goda bloggvänner som tror på mig!

Körkort sa...

Hejsan, kolla upp www.korkort.se/uppkorning, det finns tips hur att lugna ner ...
Lycka till!