fredag 25 april 2008

Helgplaner



Jag har fått ett mail där det står att senast den 18 maj måste jag skicka in bildtitlar på samtliga bilder till utställningen. Så jag håller på och svimmar för jag har skjutit upp urvalet av bilder i några veckor nu. Att jag aldrig lär mig att göra saker medan man har gott om tid. Usch.

Bildjobbet får dock vänta. Ikväll kommer min väninna från Göteborg och hon ska stanna här hela helgen. Det har jag längtat efter sedan jag flyttade till Eskilstuna. Min goda kära M kommer hit med massor med skvaller, skratt och alla våra galna minnen. Cider är redan på kylning, jag fantiserar på vilket sätt grillkötet ska marineras och snart ska jag bädda "hennes" säng. Vänner är en fantastisk uppfinning!

Jag vill passa på och önska Er en fin helg! Kram på Er alla där ute!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! tack för din påhälsning hos mej =)
vilka enormt fina bilder du tar!
önskar dej en trevlig helg!

Lady Stalker sa...

Åh, ha det jättemysigt! Ja, vad gjorde man utan vänner?!

Jag är så nyfiken på utställningen. Blir den i E-tuna? *Vill se!*

Kramar!

Anonym sa...

Du kanske kan ta till "Utan titel", kanske till och med "Utan titel 2" om du vill spara dig för några wild cards.

Maria sa...

"Vänner är en fantastisk uppfinning!" SÅ BRA skrivet! XDet tycker jag också!

Anonym sa...

Svårt med titlar! Men du kommer nog på några bra! Lycka till!