fredag 4 april 2008

Du och jag



9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint! Är det någon speciell som du riktar inlägget till kanske...?

Unknown sa...

Så vackra blommor,jättefin bild!
Önskar dig en skön Söndag min vän!

Kram Maria

Anna Stilla sa...

Tack så mycket!
Jag riktar inlägget till alla mina bloggvänner men bilden är tagen hemma hos M&D som ska gifta sig snart och som ska få den här bilden innan dess.

Gårdsromantik sa...

Vilket personligt kort! Va förvånad hon skall bli.

Ville bara tacka för de fina kommentarerna på min blogg - de värmde.

He en riktigt bra dag!

Kram Maud

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Vackra tulpaner...vad got katten har det nedan;)


Ha en skön söndag!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Vackra tulpaner...vad got katten har det nedan;)


Ha en skön söndag!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Birgitta sa...

Vacker och stämningsfull bild. Det stämmer att en bild kan säga mer än tusen ord. Ord blir för klumpiga ibland.

Läste om sorgen efter din katt. En katt blir ens vän och kär anhörig, som man klart sörjer när den försvinner.

Kramar Birgitta. Hoppas du får en bra vecka.

Lady Stalker sa...

En sådan vacker bild! En present som den går rakt in i hjärtat.

Hoppas helgen var skön!

Anna Stilla sa...

Tack f�r alla dessa fina ord. Nu �r helgen �ver och jag ska ta min bloggrunda f�r att se vad som har h�nt hos Er.