fredag 28 mars 2008

Superduper Fotoanna




Ja, nu ska vi inte överdriva men jag erkänner. Jag gillar när folk vänder sig till mig när de behöver fotorelaterad hjälp. Jag är inget proffs, ingen guru, inte ens någon vettig människa är jag. Men jag hjälper gärna. Samtidigt sväller mitt ego. Oja! Jag är en oerhört blyg person och jag brukar gömma mig bakom kameran, rent bokstavligen. Om jag är på något jippo där jag känner alltför få människor så går jag runt och tar bilder. Bakom kameran känner jag mig trygg och min socialfobi syns inte så öppet. Därför gillar jag när folk ger mig bekräftelse genom att lägga märke till att jag är en fotoanna. Oh yeah!

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Du ÄR en FOTOANNA!!!

Du hear en känsla som du förmedlar i dina bilder... När startar min kurs? ;)

Kram

Anna Stilla sa...

Vi kan starta omgående, jag är inte omöjlig :)