lördag 26 januari 2008

Dawid


Foto: Dawids morfar

Idag fyller min Dawid 14 år. Jag fattar inte vart alla dessa år har tagit vägen. Det var inte så länge sedan han var ju en liten liten pys som jag höll i mina armar. Idag är han en ung kille som dejtar tjejer och pluggar biologi. Om några år är han utflugen. Alla dessa år som har gått är verkligen som ett ögonblick.

Jag och Dawid fick stanna lite längre på BB för att jag fick hög feber efter förlössningen. Redan då var han en riktig heartbreaker. Han var det vackraste barnet på hela avdelningen. Andra mammor kom till mig för att få titta på honom. Dawid sov nästan oavbruttet. Andra bebisar skrek jämt men Dawid sov så fint i sin kuvös. Han var så snäll hela sin bebistid. Åt utan problem, sov utan problem, alltid frisk och glad. Och han har hållit den här stilen genom alla sina år. Jag har sådan tur som har en sådan underbar son.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej
Vad fin han är. Och vad bra att han har hållit stilen. Men lite sorgligt för att de går för fort, åren.

Anonym sa...

haha vad är det mig då är inte jag den vacraste ungen?:-D
men jag hoppas att du är glad över mig? jag är glad över dig i allafall hehe :-)