fredag 27 april 2007

Latmasken



Idag har vi cyklat 3,2 mil. Jag börjar märka att jag är i bättre och bättre form för varje gång. Förut kunde 2 mil ta död på mig. Målet är dock ca 10 mil per dag. Vi har cyklat genomsnitt 25 km i timmen. Jag känner mig så stark att ho ho ho. Jag kan väl flytta på några stockar. Om jag tar i så kan jag väl flytta på något hus också.

Nä, jag skojar lite.

Men faktiskt känns det bra med lite ansträngning en fredag morgon. Då kan jag sitta resten av dagen och göra ingenting. Det tycker jag mest om. För ja, jag är en latmask till 100%.

Vet ni, det är så fint när man cyklar. Man ser sådder på åkrarna komma upp och färga allt grönt. Det betyder hopp på något sätt. Bröd och honung i grön form.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter onekligen härligt. Jag blir imponerad av din styrka och uthållighet att cykla flera mil....

Hälsningar

Bisse