måndag 12 februari 2007

Tandbekymmer

Det var en jobbig dag. Jag har varit hos tandläkare och måste ta bort en visdomstand. Dessvärre har jag utvecklat jätteskräck för tandläkare och trots att min är så snäll och försiktig så känner jag mig illa till mods när jag tänker på den där tanden. Tandläkaren ska kolla möjligheter att dra ut den under narkos. Hoppas det går. Annars föreslår hon ngt lugnande medel som ska göra att jag ska känna mig borta och sedan ska jag inte minnas så mycket av ingreppet. Men jag är övertygad att när jag blir tvungen att öppna munnen så kvicknar jag till. Så utan narkos kommer jag att dö.
Inga bilder blev tagna idag. Mest för att jag var så fixerad vid tandtanken.
Jag går och granskar vårt vardagsrum. Jag ska göra om lite här. Byta textilier, färger och öka mysfaktor. Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag satsa på Art Nouveau. Men jag har väldigt besgränsat med pengar, i synnerhet om jag ska besöka narkosläkaren. Men lite jugend får det bli iaf. På mitt skrivbord.

Inga kommentarer: