söndag 11 februari 2007

365 dagar, en bråkdel av evigheten.



För ett år sedan kom Magnus hem till mig. Sedan blev ingenting sig likt igen. Livet överraskar mig hela tiden. Ibland tror jag att jag vet precis hur det ska se ut imorgon eller om ett år. Sedan förändras allt.
För ett år sedan föddes Agnes och idag har vi firat henne. Det ena kalaset avlöser det andra :)
Ett år kan verka så mycket. I juni förra året trodde jag att jag hade ett långt år framför mig. Jag jobbade min sista dag på jobbet och sedan gick jag på friår. Att skriva min bok var målet men det blev aldrig av. Dagarna gick, de blev veckor och veckor har blivit månader. Jag tappade gnistan och inspiration. Nu har jag några månader kvar att min ledighet och vill verkligen göra något av det. Än är det inte för sent.

Inga kommentarer: