torsdag 11 maj 2006

Några villiga?



Jag är rastlös. Så pass rastlös att jag har stor lust att putta omkull någon. Finns det några villiga? Idag har de ringt mig från banken igen, för att försäkra sig om nu har de det rätta kontonumret. När damen i luren började läsa upp numret blev jag tvungen att avbryta henne. Det är ju det felaktiga kontot hon ville sätta pengarna på. Igen! Och nu när vi pratar banker... Fick ett erbjudande att under ett år testa MasterCard, kostnadsfritt. Och så har de tänkt ladda mitt konto med 20 000 kr. Oh vad det frestade att nappa på. Fast nu ligger deras erbjudande i papperskorgen.
***
Nie moge sobie znalezc miejsca. Najchetniej bym kogos w morde nalala. Ochotnicy? Dzisiaj znowu zadzwonili z banku aby upewnic sie, czy numer konta sie zgadza zanim oni zrobia nowy przelew. Jak pani zaczela czytac numer to musialam jej przerwac. O maly wlos nie wsadzila moich pieniedzy na zle konto. Znowu! Jak juz tak mowimy o bankach. Dostalam propozycje z banku aby przez rok wyprobowac MasterCard, bez dodatkowych kosztow. No i chcieli mi naladowac moje konto z 20 000 kr. Oj jak mnie kusilo aby przystac na te propozycje. No, ale w chwili obecnej lezy ta propozycja w smietniku.

Inga kommentarer: