söndag 28 maj 2006

Bakis



Egentligen vet jag inte när söndagen började. Antagligen redan igår då vi gick på ytterligare en fest. Jag hade riktigt roligt tills... ja, tills jag slocknade. Stackars Alv fick bära mig hem för jag inte kunde stå på mina egna ben. Spår av festen har jag känt under hela dagen. Jorden har gungat rejält, länge. Skulle jag hålla i kameran idag så vet jag inte om den överlevt det i överhuvudtaget. Så dagens bild är i själva verket tagen igår. Men jag gillar den skarpt. Och modellen älskar jag ju...
***
Superkac
Wlasciwie nie wiem kiedy zaczela sie niedziela. Prawdopodobnie juz wczoraj. Poszlismy na balange. Bawilam sie swietnie az do chwili... no, az do chwili gdy stracilam przytomnosc. Magnus musial mnie na rekach niesc do domu bo ja nie moglam ustac na wlasnych nogach. Slady zabawy odczuwalam przez caly dziec. Ziemia mi sie porzadnie bujala. Gdybym trzymala aparat w rekach to nie jestem pewna czy on by to przezyl. Dzisiejsze zdjecie jest wiec zrobione wczoraj. Bardzo je lubie. No, a modela kocham...

Inga kommentarer: