lördag 27 maj 2006

Fler björkar, fler år på nacken...


Jag har jagat björkar. Hittade en hos Martin, min fine vän som har väckt fotointresset hos mig. Jag och Alven körde genom halva Sverige för att gratulera Martin på hans födelsedag. Martin har fått jättefina presenter, bland annat babykläder ifall han skulle råka bli gravid. Sedan fick han också utemöbler eftersom hans egna är K-märkta och lämpar sig inte fär så stort slitage som han utsätter dom för. På vägen hem slängde Alven mina ägodelar och jag har fått jaga dom på en parkeringsplats. Skurk.

Ciagle jestem w pogoni za brzozami. Dziesiejsza znalazlam u Martina. Pojechalismy do niego aby zlozyc mu zyczenia urodzinowe. Martin dostal bardzo ladne prezenty, miedzy innymi ubranka dzieciece w przypadku gdyby Martin zaszedl w ciaze. Dostal tez meble ogrodowe gdyz jego wlasne byly...hm...hm..z grubsza powiedziawszy antyczne. W drodze do domu Magnus wywalil moje rzeczy i musialam je zbierac na parkingu. Lajdak.

Inga kommentarer: