tisdag 25 april 2006

Att vakna...



Nu börjar krokusar blomma över. Våren börjar svänga i rasande tempo. Om man håller öronen öppna så kan man, med lite tur, höra hur det knastrar bland blomknopparna, träden, i jorden... Men att naturen vaknar till liv innebär inte enbart det positiva. Inte bara blommor tycker att det är skönt med lite värme. Det gör spindlar också! En har flyttat in mellan glasskivorna i det fönstret som jag har mitt emot sängen. Ibland hänger den där (den skurken) och får mig att rysa. Magnus försöker få mig att inse att den här är min vaktspindel. Nej, nej, nej!

Krokusy zaczynaja przekwitac. Wiosna sie rozbujala na dobre. Jak sie wytezy sluch to przy odrobinie szczescia mozna uslyszec jak paczki, drzewa, ziemia brzeczy. Ale fakt, ze natura sie budzi do zycia nie zawsze jest taki pozytywny. Nie tylko kwiaty sie ciesza z ciepla. Pajaki rowniez. Jeden z nich wprowadzil sie pomiedzy szyby w oknie, ktore mam na przeciwko lozka. Czasami sobie wisi tam ten skurczybyk i sprawia, ze szczeki mi lataja. magnus probuje mnie przekonac, ze ten pajak to straznik moich snow. Nie, nie, nie!

Inga kommentarer: