tisdag 10 januari 2006

Jag har fått...



Idag har jag fått några bilder från genrepet. Just den här bilden föreställer den finska tomten som fått mig att vrida mig av skratt. Tomten kämpade med sina glasögon som inte ville sitta på näsan, jag presade hårt mina nävar för att inte brista i skratt. Men när tomten blev arg på glasögonen och slängde dom i "snön" så hjälpte det inte att pressa nävarna. Jag höll mig för kinderna men näsan hoppade av skratt. Det var lite besvärligt för jag hade mina repliker att framföra. Att tomte framförde sina på blandad finska och svenska gjorde saken bara värre.
Jag har fått ngt mer idag. Nämligen kallelse till kontraströntgen. Det enda jag vet är att dom ska spruta i mig ngt kontastmedel. Var ska dom sticka mig? Jag är fruktansvärt rädd.
Dzisiaj dostalam pare zdjec z proby generalnej. Zdjecie powyzej przedstawia finskiego Mikolaja, krory sprawil, ze ja sie skrecalam ze smiechu. Mikolaj walczyl ze swoimi okularami, ktore nie chcialy siedziec na nosie, ja zaciskalam piesci, zeby nie wybuchnac smiechem. Ale jak Mikolaj sie wciekl na okulary i rzucil je w "snieg" to zaciskanie piesci nic nie pomagalo. Musialam sciskc policzki ale nos skakal ze smiechu. To bylo uciazliwe gdyz ja musialam mowic moje repliki. Mikolj mowil swoje i mieszal szwedzki z finskim i utrudnial mi zachowani powagi.
Dostalam cos wiecej dzisiaj. Wezwanie na rentgena. Beda mi wstrzykiwac jakis srodek kontrastowy. Gdzie mi go beda wstrzykiwac???? Strasznie sie boje...

Inga kommentarer: