fredag 27 januari 2006

Gäster



Så ser det ut när jag får gäster!
Vi sitter med varsin dator, kamera och minneskort.

Martin tog med Dawid på mc-mässan. Jag var väldigt orolig men ingen av dom har klagat så jag antar att det gick bra.
Vi pratade "kameror" så jag tog fram mitt mellanformat för att skryta lite /hehehe/. Plötsligt så hade jag kamerans bakstycke i den ena handen och resten av kameran i den andra, med filmen ute! Jag tittade lite förvånad, sedan "jäklar" och sprang in på badrummet. Egentligen vet jag inte vad jag hade försökt att rädda. Attans...

Tak to wyglada jak ja mam gosci.
Siedzimy kazde przy swoim komputerze, ze swoim aparatem i karta pamieci.

Martin zabral Dawida na targi motoryzacyjne. Bardzo sie tego obawialam ale ani jeden ani drugi sie nie skarzyl wiec przypuszczam, ze wszystko poszlo dobrze.
Rozmawialismy o aparatach i ja wyciagnelam swoj srednioformatowy aby poszpanowc troche /hehehe/. Nagle mialam tylna scianke aparatu w jednej rece a pozostala czesc w drugiej, z filmem na wierzchu! Popatrzylam zdziwiona, zaklnelam i pobieglam do lazienki. Wlasciwie nie wiem co ja chcialam ratowac. Cholera...

Inga kommentarer: