måndag 14 november 2005

Ljuva droger


Idag har jag drogat mig. Med en doft från Yves Rocher. Min älskade Sonia Rykiel håller på att ta slut så det var på tiden att skaffa sig lite väldoftande lyx. Egentligen är jag sugen på Lolita Lempicka, mest för att flakongen är så underbart poetisk. Men tyvärr, Lempicka ligger lite över min prisklass, i alla fall nu när man har lite annat på gång. Så Néonatura har fått duga. Den doftar vanilj och kakao. Jag blir nästan hungrig när jag luktar på mig själv.
Dzisiaj narkotyzowalam sie zapachem Yves Rocher. Moja kochana Sonia Rykiel wlasnie sie konczy wiec trzeba sobie kupic troche pachnacego luxusu. Wlasciwie bardzo bym chciala "Lolita Lempicka" ale niestety, moja kieszen nie wytrzyma takiego zakupu. Néonatura musi wystarczec. Pachnie wanilja i kakao. Ja jestem prawie ze glodna jak samie siebie obwachuje.

Inga kommentarer: