tisdag 10 juni 2008

Superdriver har visioner, ho ho ho :)



Jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar för att... Ja, för att jag har varit upptagen med mina framtidsplaner. Att leva i nuet är viktigt men ibland får man visioner. Stooora visioner alltså. Då är det svårt att hålla tankarna i nuet. De liksom springer in i framtiden så fort man vänder ryggen.

Förresten, idag känner jag mig som en stor segrare! Jag har kört med skolan för första gången efter min uppkörning. Min lärare sa att jag kör klockrent, hanterar växlarna jättebra, gör felfria filbyten, omkörningar, avsökningar och bedömningar. Länge har jag behövt att känna mig som värsta superdriver och precis så känner jag mig idag. Oh yeah!


6 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
För att skriva ut mitt bloggår så ställde jag först in arkivet i högerspalten så att det var uppdelat i månader. Sedan klickade jag på en månad i taget och sedan på SKRIV UT. DÅ skrevs en månad i taget ut. Dock blev ju utskrifterna varje månad bakåfram, alltså sista datumet i månaden kom först och det första sist i varje månadsbunt, men det gör inget...

Härligt att vara en superdriver!! och härligt att ha stora visioner!!

Anonym sa...

Vad glad jag är för din skull!!!

Trollmor sa...

Grattis till bästa värsta bilförarkänslan!
När det lossnar så lossnar det, och så plötsligt så infinner sig den där härliga känslan.
Kör på i den stilen vettja :-)
Roligt att få veta mer om dig genom din 7-lista här nedan.
Och så spännande med din fotoutställning, du tar verkligen fantastiska bilder!
Många kramar

Sömsmånen sa...

Och låt ingen ta det ifrån dig!!!

Tack för din otroligt goda och generösa kommentar hos mig. Kram.

Anonym sa...

Åh grattis! Du fixar detta!

Och tack för mejlet ... Jag skriver snart mer!

Kramar!

Anonym sa...

Det var ju det jag sa......att rättvad det är så sitter det bara där! Du är en riktig superdriver...exakt! Ge järnet Anna!
KRAAAAAAAAAM